Անկատար ձևաբայ- ում-երգում, խաղում

Վաղակատար ձևաբայ-ել- երգել, խաղացել

Ապակատար ձևաբայ-/ել/ու, /ալ/ ու- երգելու, խաղալու

Ժխտական ձևաբայ- ի,ա -/չի/, երգի, խաղա

Կազմել հետևյալ բայերի անկատար, վաղակատար, ապակատար, ժխտական ձևաբայերը՝ աշխատել, կարդալ, մեռնել, հանգչել, վախենալ, զարմանալ, զարմացնել, մոտեցնել, փախցնել, կտրտել, հուզվել:

Աշխատել

անկատար-աշխատում

վաղակատար-աշխատել

ապակատար-աշխատելու

ժխտական-չի աշխատի

Կարդալ

անկատար-կարդում

վաղակատար-կարդացել

ապակատար-կարդալու

ժխտական-չի կարդա

Մեռնել

անկատար-մեռնում

վաղակատար-մեռած

ապակատար-մեռնելու

ժխտական-չի մեռնի

Հանգչել

անկատար-հանգչում

վաղակատար-հանգչած

ապակատար-հանգչելու

ժխտական-չի հանգչի

Վախենալ

անկատար-վախենում

վաղակատար-վախեցած

ապակատար-վախենալու

ժխտական-չի վախենա

Զարմանալ

անկատար-զարմանում

վաղակատար-զարմացել

ապակատար-զարմանալու

ժխտական-չի զարմանա

Զարմացնել

անկատար-զարմացնում

վաղակատար-զարմացրած

ապակատար-զարմացնելու

ժխտական-չի զարմացնի

Մոտեցնել

անկատար-մոտեցնում

վաղակատար-մոտեցրած

ապակատար-մոտեցնելու

ժխտական-չի մոտեցնի

Փախցնել

անկատար-փախցնում

վաղակատար-փախցրած

ապակատար-փախցնելու

ժխտական-չի փախցնի

Կտրտել

անկատար-կտրտում

վաղակատար-կտրտած

ապակատար-կտրտելու

ժխտական-չի կտրտի

Հուզվել 

անկատար-հուզվում

վաղակատար-հուզված

ապակատար-հուզվելու

ժխտական-չի հուզվի

Կազմածդ ձևաբայերը խոնարհել սահմանական եղանակի անկատար ներկա, անկատար անցյալ, վաղակատար ներկա, վաղակատար անցյալ, ապակատար ներկա, ապակատար անցյալ ժամանակային ձևերով: Օրինակ՝ ուզում/ խաղում/ եմ, ես, է, ենք, եք, են- անկատար ներկա. ուզում էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին- անկատար անցյալ: Ուզել / խաղացել/ եմ, ես, է, ենք, եք, են- վաղակատար ներկա. խաղացել էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին- վաղակատար անցյալ: Ուզելու / խաղալու/ եմ, ես, է, ենք, եք, են- ապակատար ներկա. ուզելու / խաղալու/ էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին- ապակատար անցյալ:

անկատար ներկա — աշխատում/կարդում/մեռնում/հանգչում/վախենում/զարմանում/զարմացնում/մոտեցնում/փախցնում/կտրտում/հուզվում եմ, ես, է, ենք, եք, են
անկատար անցյալ — աշխատում/կարդում/մեռնում/հանգչում/վախենում/զարմանում/զարմացնում/մոտեցնում/փախցնում/կտրտում/հուզվում էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին

վաղակատար ներկա — աշխատել/կարդալ/մեռնել/հանգչել/վախենալ/զարմանալ/զարմացնել/մոտեցնել/փախցնել/կտրտել/հուզվել եմ, ես, է, ենք, եք, են
վաղակատար անցյալ — աշխատել/կարդալ/մեռնել/հանգչել/վախենալ/զարմանալ/զարմացնել/մոտեցնել/փախցնել/կտրտել/հուզվել էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին

ապակատար ներկա — աշխատելու/կարդալու/մեռնելու/հանգչելու/վախենալու/զարմանալու/զարմացնելու/մոտեցնելու/փախցնելու/կտրտելու/հուզվելու եմ, ես, է, ենք, եք, են
ապակատար անցյալ — աշխատելու/կարդալու/մեռնելու/հանգչելու/վախենալու/զարմանալու/զարմացնելու/մոտեցնելու/փախցնելու/կտրտելու/հուզվելու էի, էիր, էր, էինք, էիք, էին

18.04.2024 Ձևաբայեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *