383.
Առնետի անունից
Ես այնքան եմ գնացել-եկել հոգևորականի տուն, որ ես տանտիրոջն եմ սովորել, ինքն էլ՝ ինձ: Մի գիշեր հոգևորականը վեր է թռել քնից, ես էլ կծել եմ նրա այտը: Սկզբից հոգևորականը ինձ վրա է զայրացել, բայց հենց տեսել էր վառվող վարագույրները, գլխի էր ընկել, թե ինչ է պատահել: Նրա տանը հրդեհ էր սկսել: Պարզ է, որ տունն էլ լրիվ կվառվեր, հոգևորականն էլ, եթե ես չլինեի և թուշը մի լավ չկծեի:

Հոգևորականի անունից
Առնետն էլ գնացել-եկել իմ տուն, որ ինքը ինձ է սովորել, իսկ ես՝ իրեն: Մի գիշեր ես վեր էի թռել քնից, ես էլ կծել էի նրա այտը: Սկզբում ես առնետի վրա զայրացել եմ, երբ ես հենց տեսա վառվող վարագույրները, գլխի եմ ընկել, թե ինչ է պատահել: Իմ տանը հրդեհ էր սկսվել: Պարզ է, որ իմ տունն էլ լրիվ կվառվեր, ես էլ, եթե բարեկամ առնետը չլիներ և իմ թուշը մի լավ չկծեր:

Այբենարան, արձակուրդ, բառարան, ասացվածք, բալլադ, դասընթաց, դասընկեր, երաժշտախումբ, դպրոց, դպրոցական, էկուրսիա, ընդմիջում, ընդմիջել, լաբորատորիա, հեքիաթ, ճամբար, մաթեմատիկա, մշակութային, նյութ, դասանյութ, պայուսակ, պոեմ, վոլեյբոլ, փորձ, օլիմպիադա, ֆուտբոլ:

26 2 22 Գրական աշխատանք

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *